Drive & Ride dag 0

12 maart 2024 - Almelo, Nederland

Volgende maand staat er een trip op het programma, die begin van het jaar nog niet eens voorbereid was. Hoe het begon :

In februari 2024 was er weer de Motorbeurs in Utrecht, waar ik heen wilde om onder andere Adventure Bike Experience Center en Rally Raid Products UK te bezoeken, die hier voor het eerst hun stand hadden. In dezelfde hal stond ook de stand van een reisorganisatie Motoerit, waar ze een actie hadden met een bouwpakket van Lego Technic in de vorm van een M1000RR. Ik had net een dergelijk model in elkaar gezet, dus was niet in de markt voor een nieuwe "motor". Echter een Oostenrijkse hotelier was wel geinteresseerd in een Ducati op de stand, echter sprak hij Duits en de personen op de stand Nederlands en Engels. Mijn kostbare tijd opgeofferd om te bemiddelen bij de verkoop van deze motor en na afloop als tegemoetkoming kunnen kiezen uit veel bier op de stand van de Oostenrijkse hotelgroep of een gratis verblijf van een nacht. Het laatste gekozen en er iets bij besteld, zodat eind april er nog een trip gepland kon worden richting Karinthië.

Mooi te combineren, want een paar stands verder stonden de mannen van Airtrailer, van wie ik eind 2023 een motoraanhanger had gekocht. En die hadden behoefte aan een paar mooie foto's van de aanhanger onderweg in het buitenland. Dus plan is om Bumblebee op te laden en op alternatieve wielen naar Oostenrijk te brengen en vandaar uit een paar dagen rond te toeren.

Jouw reactie