Noordkaap dag -1

5 september 2021 - Almelo, Nederland

De laatste voorbereidingen zijn gaande. Alle documenten zijn binnen en de route wordt op detailniveau bijgeschaafd. Laatste tas moet nog worden ingepakt.

Bestaat toeval ? Meer dan 25 jaar geleden voor het eerst op reis naar Zweden en ABBA komt met een een nieuw album dat Voyage heet na 40 jaar !

Een nieuwe single met een mooie songtekst: “I’m fired up, don’t shut me down”. Op weg naar het ABBA museum in Stockholm…

1. Jacqueline:
    5 september 2021
    Lieve Tom,
    Wat een voorbereidingen en wat een mooi vooruitzicht. Heel spannend allemaal voor het thuisfront, maar zelf zie je het meer als een mooi avontuur. Ik wens je een hele goede reis, met veel mooie momenten, ontmoetingen en ontspanning.... en een te gekke herinnering voor de rest je leven. Kom alsjeblieft behouden, gezond en zonder ongelukken weer terug en maak er wat van!!! Liefs Jacqueline.
  2. Pa en Ma:
    6 september 2021
    Wij wensen jou een behouden vaart, en rit toe. Veel plezier en kom gezond weer terug. Pa en Ma.
  3. Manouk:
    Lieve papa,
    Vanmorgen is dan daadwerkelijk je droom met de motor 🏍 in vervulling gegaan...
    Heel veel plezier gewenst en kom behouden thuis 🏡 !
    Liefs,
    Manouk
  4. Rieks Eilert:
    7 september 2021
    heee Tom ga er van genieten en een veilige reis toe gewenst
  5. Alexander:
    7 september 2021
    Tom, mooi dat alles volgens plan verloopt en dat ABBA speciaal voor jou weer bij elkaar komt en een lied voor jou zingt, wie had dat gedacht! Als dat geen goed teken is!
    Kijk maar goed om je heen, om te genieten en vooral ook om weer veilig terug te komen.
    Benieuwd naar je ervaringen van "Land und Leute" en dus veel mooie ervaringen toegewenst!