Noordkaap dag 15

21 september 2021 - Trondheim, Noorwegen

In vergelijking tot gisteren een hele saaie dag beleefd. Het regende hard bij vertrek uit Mosjoen en een uur voor aankomst in Trondheim werd het droog. Daarom maar gekozen voor de snelste route via de E6.

Slechts 2 keer gestopt. De eerste keer bij de provincie grens van Nordland, waar een oude wegwijzer staat. En de tweede keer in Steinkjer om de motor af te tanken en eens een tankstation broodje braadworst te proberen. Dat viel nog niet eens tegen.

Vandaag sinds lange tijd weer file gereden op de E6 vanwege een tractor die door niemand in te halen was en door wegwerkzaamheden.

Hotel van gisteravond was wel een echt 4 sterren zaak. Bij het ontbijt werd rond gegaan met koffie en thee en het buffet extreem uitgebreid. Moest vaak even bekijken wat het allemaal precies was aan lokale specialiteiten.

Om het verhaal van vandaag af te sluiten wil ik bij deze alle volgers alvast bedanken voor hun reactie. Ze worden zeker door mij gelezen en gewaardeerd. In het bijzonder wil ik de leuke mail van Noraly alias Itchy Boots op YouTube vermelden.

1. Lettie:
    21 september 2021
    Het is heel apart te ervaren als ik jouw belevenissen lees dat ik in gedachten met je mee reis zo duidelijk de beelden op mijn netvlies staan. Heel bijzonder!